Sunday, August 5, 2012

Μη

Σε παρακαλω μη , μη με σφιγγεις τοσο πολυ . 
Δεν εισαι σαν μια γραβατα που θα ξεσφιξω , 
δεν εισαι σαν τις αναμνησεις που μπορω να τις ξεγελασω 
να τις περιπαιξω με λιγο αλκοολ και να τις θολωσω με λιγο ψεμα .
Εισαι χειροτερο απο τα βασανιστηρια που αξιζει ενα κορμι .
Σε εχω εισπνευσει και σε εδιωξα αμεσως . 
Μη σε παρακαλω μην προχωρας αλλο δεν εχει αλλο . 
Σχεδον αγγιζεις πια την καρδια μου ,
φυγε ασε με , ασε με να εκτιμαω ενα συμπαν απο ηλιθιους , 
ασε με να εκτιμαω και τον αρχηγοτους , εμενα. 
Μη, γιατι εχεις μπει μεσα στο αιμα μου ? 
Δεν σε ηθελα εδω , δεν σε φωναξα . 
Ακου , το ακους ? Τριχουν οι σιωπες μας.
Θεε μου , τριζουν οι σιωπες μας!
Αχ πονανε οι αληθεις σου , μην τις λες .
Σταματα να με κυριευεις με οπλο εμενα . 
Δεν με μισω , απλα βρζω στο ζουμι μιας κολασης δικιας μου και μονο .
Ασε με μην τραγουδας , δεν μπορω να ακουσω . 
Μην πιεζεις τα πληκτρα ξεχασα πως ειναι να εισαι αγνος . 
Νιωθω κρυα , και μονη , κι ομως δεν θελω να πεθανω . 
Τα δακρυα μου γεμιζουν θαλασσες αορατες ,απιαστες απο πονο ,
απο εσενα . 
Μη μου παιρνεις τον αερα ,αυτον τον καλοκαιρινο αερα που αγαπω . 
Μην μου βουλωνεις τα αυτια τωρα που θελω να ακουσωω .
Ασε με τουλαχιστον να ξαναδω την νυχτα για τελευταια φορα . 
Κοιτα με εστω στα ματια ! 
Δεν μπορω να αναπνευσω . 
Δεν μπορω να τρεξω , γιατι σε κουβαλαω . 
Που  να βρω γιατρεια για τον καρκινο μου ? 
Ποιος να μου κοψει λιγα απο τα μυαλα του για να χαμογελασω ? 
Δεν μπορω να σπαω αλλα γυαλια , ασε με να νιωσω το αερακι αυτο που
μπαινει απο το παραθυρο μου , ασε με να αποχαιρετησω το φεγγαρι . 
Ασε με .. 
Ενας κλεπτης εκοψε λιγο απο το υφασμα της μασκας του 
και το αφησε εδω για να μουχλιασει , 
ετσι για να θυμαμαι τι μου πηρε 
ασε με να  βρω αυτο που μου πηρε .
Με πνιγεις , με ρουφας και με φτυνεις . 
Φτανει ! Μα τι εκανα ? 
Αχ ποσο στενο ειναι το δερμα μου αποψε.
Ποσες φωνες με κουφαινουν μεσα στο κεφαλι . 
Ειμαι μια μαριονετα στο ελεος σας . 
Ειμαι ενας ανθρωπος που εβλαψα τον αδερφο μου .
Δεν μου αξιζει να πεθανω απο εναν ικανο δολοφονο ,
αλλα απο το πιο αξιολυπητο πραγμα , εμενα .
Δεν δηλητηριαζει καποιος την καρδια μου , μονη της σφιγγεται . 
Δεν υπαρχει καρκινος , το μονο ξενο ωμα ειμαι εγω . 
Και απο τους πολλους θανατους μου καθε μερα , 
κατεληξα τελικα σημερα να υπαρχω ...