Friday, October 4, 2013

Φυσικη=πορωση

Αν υπαρχει κατι σε αυτον τον κοσμο που θαυμαζω ιδιαιτερως , τοτε αυτο ειναι το αντικειμενο της Φυσικης . Ο κλαδος της φυσικης στην ουσια ειναι μια προσπαθεια του ανθρωπου να εξηγησει τα φυσικα φαινομενα. Αυτη η απεγνωσμενη προσπαθεια του ανθρωπου να ερμηνευσει τον κοσμο γυρω του και να μπει μεσα στο μυαλο του Θεου εξηγηται με δυο τροπους για εμενα :
1)Ο ενας ειναι η ηθελημενη προσπαθεια του ανθρωπου να γνωρισει τη φυση , να την εξηγησει και στο τελος να τη δαμασει ωστε να κατορθωσει μεσα απο την επινοητικοτητα του να ζησει καλυτερα
2)και ο δευτερος εχει να κανει με την αγαπη των ανθρωπων γενικα για την αποκτηση γνωσεων και ιδιως εκεινης της γνωσης που θα μπορουσε να τον κανει να δει το συμπαν οπως θα το εβλεπε και ενας θεος .
Το ομολογω ,λοιπον , και δημοσιως πως αν υπηρχε κατι στη θεωρητικη κατευθυνση που με στεναχωρησε αυτο ειναι η ελλειψη της μελετης της φυσικης . Πραγματικα θλιβομαι με το γεγονος οτι ειμαι τοσο ανιδεη για αυτον τον καταπληκτικο κοσμο της φυσικης , πραγμα που ολοενα και κινητοποιει την περιεργεια μου βαζοντας με σε δραση . Ισως  να μην ειμαι ιδιοφυια και ισως να μην κατανοω τα μαθηματικα , ακομα και αν μιλαμε για απλες πραξεις και προβληματα . Παρολα αυτα εγω νιωθω μεσα μου τη λαχταρα να μελετησω τον κοσμο της φυσικης , ασχετα αν αυτος ειναι ακομα πιο περιπλοκος και απο τον δικο μας . Ως εκ τουτου αποφασισα να κανω αυτο που εκανε και ο Αινσταιν , θα προσπαθησω να προσεγγισω τη φυσικη μεσα απο εκλαικευμενα βιβλια επιστημης εχοντας ηδη καποια υποψη μου ,οπως την "Αυτοβιογραφια του φωτος "και  "Το χρονικο του χρονου".
  Εννοειται βεβαια πως δεν φιλοδοξω να γινω σαν τον Αινσταιν διοτι ακομα και απλα φαινομενα της φυσικης εμενα μου φαινοντα βουνο και μοιαζουν περισσοτερο με Γορδιους δεσμους και ατελειωτους λαβυρινθους παρα με εφαρμοσμενες επιστημες που ρειαζονται σκεψη και εφαρμογη τυπων . Θα σας ζητησω να μην με κατακρινετε για την αγνοια μου πανω στην επιστημη αυτη και θα σας παρακαλεσω να μου αναγνωρισετε τουλαχιστον την προσπαθεια μου αυτη . Σας εκτιμω ολους σας ιδιαιτερως και σας καληνυχτιχω .


Βοηθεια για ορισμενα θεματα παιρνω απο --->Cosmosdocumentariew.blogspot.com